Pakiet Starter
- Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prawnym
- Przygotowanie pisma - odpowiedzi na reklamację zgodnej ze stanowiskiem sprzedawcy
- Ilość pism 1
- Dostarczenie pisma sprzedawcy
- Czas na wykorzystanie pakietu 12 miesięcy
Jest to podstawowa forma wsparcia naszych klientów w procesie obsługi reklamacji. Stronami komunikacji jest radca prawny oraz sprzedawca. Zasadność reklamacji ocenia sam sprzedawca. Kompletne informacje o stanie towaru i kwalifikacji wady przekazuje prawnikowi wraz z pismem reklamacyjnym od klienta. Na podstawie otrzymanych informacji, prawnik przygotowuje odpowiedź zgodną ze stanowiskiem sprzedawcy. Wysłanie pisma do klienta leży po stronie sprzedawcy. W ramach pakietu oceniamy także prawne i formalne aspekty reklamacji tj., czy reklamacja została zgłoszona w terminie, czy są wskazane żądania.
Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prawnym
Dobieramy optymalne rozwiązanie w ramach przepisów prawa
Odpowiedzi na reklamację zgodną ze stanowiskiem sprzedawcy
Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!