nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Obsługa reklamacji pakiet podstawowy

Pakiet podstawowy

Przygotowanie pism - odpowiedzi na zgłaszane reklamacje

Jest to podstawowa forma wsparcia naszych klientów w procesie obsługi reklamacji. Stronami komunikacji jest Rzetelna Grupa oraz sprzedawca. Zasadność reklamacji ocenia sam sprzedawca. Kompletne informacje o stanie towaru i kwalifikacji wady przekazuje Rzetelnej Grupie wraz z pismem reklamacyjnym od klienta. Na podstawie otrzymanych informacji, prawnik przygotowuje odpowiedź zgodną ze stanowiskiem sprzedawcy. Wysłanie pisma do klienta leży po stronie sprzedawcy. W ramach pakietu oceniamy także prawne i formalne aspekty reklamacji tj., czy reklamacja została zgłoszona w terminie, czy są skazane żądania.

OCENA

Ocena złożonej reklamacji
pod kątem formalnym
oraz prawnym

PRZYGOTOWANIE PISMA

Odpowiedzi na reklamację
zgodnej ze stanowiskiem
sprzedawcy

DOSTARCZENIE

Dostarczenie
pisma sprzedawcy
  • STARTER

    Ilość pism - odpowiedzi na reklamacje:1
    Cena jednostkowa pisma odpowiedzi:59,00zł
    Cena pakietu:59,00zł
  • SMALL

    Ilość pism - odpowiedzi na reklamacje:5
    Cena jednostkowa pisma odpowiedzi:49,00zł
    Cena pakietu:245,00zł
  • MEDIUM

    Ilość pism - odpowiedzi na reklamacje:10
    Cena jednostkowa pisma odpowiedzi:39,00zł
    Cena pakietu:390,00zł
  • BUSINESS

    Ilość pism - odpowiedzi na reklamacje:20
    Cena jednostkowa pisma odpowiedzi:29,00zł
    Cena pakietu:580,00zł
Wszystkie podane kwoty w pakietach są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.