nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Regulaminy akcji promocyjnych

Jest to umowa pomiędzy Tobą a Klientem, która określa prawa i obowiązki obu stron.
Regulamin powinien jasno i precyzyjnie określać zasady uczestnictwa w konkursie oraz zasady przydzielania nagród.

Regulamin akcji promocyjnych

  • Regulamin konkursu, loterii

    Organizacja konkursu może być skuteczną metodą na pozyskanie nowych Klientów oraz na zbudowanie dobrej marki i wizerunku. Jest to w samej idei bardzo proste narzędzie marketingowe, jednak z punktu widzenia formalno-prawnego może być dużym wyzwaniem.

  • Regulamin konkursu na facebooku

    Konkurs na facebook jest skuteczną techniką zdobywania nowych fanów, a dla fanów już zgromadzonych bardzo dobrą metodą budowania relacji i przywiązania ich do fanpage'a.

    Główne cele regulaminu to zasady uczestnictwa oraz określenie zasad wyłaniania zwycięzców konkursu. Ważnym elementem jest wymóg formalno-prawny wynikający z regulamin samego serwisu facebook.com, który wymaga od organizatora regulaminu oraz polityki prywatności na stronie z konkursem.

  • Regulamin promocji:

    Każda akcja promocyjna – zarówno w e-sklepie jak i na serwisie internetowym - musi posiadać regulamin, który jest jednocześnie umową określającą prawa i obowiązki Twoje i Twoich Klientów.

    Jeżeli chcesz zorganizować promocję, która ma być warunkowa, tzn. jeżeli Klient spełni odpowiednie wymagania, otrzyma w ramach promocji wynagrodzenie, bądź nagrodę lub inną formę gratyfikacji, koniecznie musisz posiadać regulamin takiej promocji.

Co dla Ciebie zrobimy?

  • Jak tworzymy regulamin?

    Jak tworzymy regulamin?

    Przede wszystkim analizujemy model organizacji konkursu, jak ma działać oraz jaki jest mechanizm typowania zwycięzcy. Jeżeli konkurs ma podlegać pod Ustawę o grach hazardowych, wówczas dajemy certyfikat Rzetelnego Regulaminu dopiero po uzupełnieniu dokumentów formalnych. Sam regulamin jest wówczas przygotowany wcześniej, ponieważ jego posiadanie jest jednym z kryteriów uzyskania zezwolenia.

  • Konkurs czy loteria

    Konkurs czy loteria

    Zgodnie z ustawą o grach hazardowych, grą losową jest taka gra, w której wygrana jest pieniężna lub rzeczowa, a jej wynik zależy od przypadku. Jeżeli mamy do czynienia z loterią, wówczas musimy uzyskać zezwolenie od właściwego dyrektora Izby Celnej. Aby uzyskać zezwolenie, należy spełnić szereg wymogów od udokumentowanej prezentacji o legalności pochodzenia źródeł kapitału, poprzez dokumenty zaświadczające o niezaleganie z zapłatą podatków, ZUS i należności celnych. Za urządzenie gier losowych bez wymaganych zezwoleń grozi kara pieniężna i kara grzywny, a nawet kara pozbawienia wolności. Uczestnikom takich gier grozi z kolei kara pieniężna.

  • Dane osobowe

    Dane osobowe

    Kolejnym ważnym obszarem organizacji konkursu jest ochrona danych osobowych. Organizując konkurs czy promocję tworzymy zbiór danych osobowych, który podlega obowiązkowi rejestracji w GIODO i tu koniecznym jest posiadanie Polityki Bezpieczeństwa i spełnienie szeregu formalnych i technicznych wymogów.

Dlaczego my?

  • Gwarancje

    Gwarancje

    Bierzemy pełną odpowiedzialność za przygotowane dokumenty. Z nami masz pewność, że Twój e-biznes jest zgodny z przepisami.
  • Aktualizacje

    Aktualizacje

    Nasi prawnicy monitorują rejestr klauzul niedozwolonych i zmiany w prawie - dlatego możesz skupić się na prowadzeniu swojego e-biznesu.
  • Profesjonalizm

    Profesjonalizm

    Jesteśmy pierwszą firmą, która wprowadziła Platformę Certyfikowanego Regulaminu. Wspieramy bezpieczeństwo Twoje oraz Twoich Klientów.