Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

Dedykowany regulamin dla Twojego sklepu, dostosowany do branży sklepu oraz do tego, co i jak sprzedajesz. Dokument spełnia wymogi formalno-prawne, jakie powinna spełniać umowa sprzedaży towarów. Aktualizacje i zmiany prawne w cenie wraz z odpowiedzialnością. Dodatkowy pakiet korzyści i promocji Twojego sklepu!

Regulamin sklepu internetowego to podstawowe zabezpieczenie zarówno dla sprzedawców, jak i klientów. Gwarantujemy, że treści oraz dokumenty publikowane na stronie sklepu przygotowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z poszanowaniem praw konsumenta i nie zawierają klauzul niedozwolonych.

Zobacz pakiety na regulamin

Zakres usługi

  • Dedykowany regulamin Sklepu Internetowego
  • Certyfikat Rzetelny Regulamin
  • Aktualizacje przez 12 miesięcy
  • Odpowiedzialność za regulamin i aktualizacje
  • Sprawdzenie procesu zakupowego oraz sprawdzenie maili sprzedażowych
  • Wsparcie prawne przy reklamacjach i zwrotach przez 1 rok
  • Poradnik dotyczący zmian na stronie sklepu
  • Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
  • Wzór pisma odstąpienia od umowy oraz pisma reklamacyjnego
  • Treści do zakładki „Reklamacja towaru” oraz „Odstąpienie od umowy”
  • wzór zgód do przykładowych formularzy na stronę www
  • wzór pisma - wezwanie do zapłaty
  • procedura postępowania w przypadku nieodebrania przez klienta towaru zamówionego za pobraniem

Cena netto

349.00 zł 429.27 zł brutto
Dodatkowe korzyści Zamów

Promuj bezpłatnie swój sklep!

Bonus w ramach opieki prawnej

Każdy klient, który ma aktywną opiekę prawną nad regulaminem, może bezpłatnie skorzystać z promocji swojego sklepu.

Jak przygotowujemy regulamin

Analiza sklepu

Zapoznajemy się ze stroną internetową sklepu, w jakiej branży funkcjonuje oraz jakiego rodzaju towary oferuje. Składamy testowe zamówienie, aby poznać proces zakupowy i opcje, jakie ma do dyspozycji klient sklepu. Analizujemy usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu. Badamy ponad 100 parametrów procesu sprzedaży i strony internetowej.

Draft regulaminu

Przygotowujemy draft dokumentu i udostępniamy go w dedykowanym panelu. Możesz za jego pośrednictwem zadawać pytania, komentować zapisy i odesłać dokument do prawnika, który będzie starał się odpowiedzieć na wszystkie pytania lub wątpliwości. Jeżeli nie będziesz mieć uwag, akceptujesz dokument i możesz zamieścić certyfikat na stronie swojego sklepu.

Akceptacja i certyfikat

Po akceptacji dokumentu udostępniamy dedykowaną dla Twojego sklepu instrukcję integracji naszej platformy ze sklepem. Dzięki temu wszystkie aktualizacje dokumentów odbywają się automatycznie, a Ty możesz pochwalić się przed klientami uzyskaniem Certyfikatu Rzetelny Regulamin.

Aktualizacje prawne

Monitorujemy zmiany w przepisach prawa i jeżeli zachodzi konieczność aktualizacji, otrzymujesz nową wersję dokumentu na 14 dni przed wejściem zmian w życie. Jeżeli Twój sklep jest zintegrowany wówczas wszelkie zmiany będą automatycznie umieszczać się na stronie sklepu w dniu wejścia nowych przepisów. Nic nie musisz robić — jedynie poinformować klientów o zmianie regulaminu.

Przykład certyfikatu, jaki wystawimy dla Twojego sklepu

Zbieraj opinie od swoich klientów

W ramach opieki prawnej nad regulaminem udostępniamy moduł zbierania opinii dla Twojego sklepu internetowego

Buduj wiarygodność

Zbieraj opinie swoich klientów na temat swojego sklepu. Buduj dzięki temu zaufanie i dbaj o pozytywny wizerunek!

Certyfikat

Nasza firma jako podmiot zewnętrzny jest gwarantem, że regulamin nie zawiera nieuczciwych zapisów, które naraziłyby Twojego klienta na problemy.

Co mówią o nas klienci?

Wybrani klienci

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu

Newsletter dla sprzedawcy

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!