Czym jest Rzetelna Opinia

Dzięki niezależnemu systemowi zbierania opinii słuchasz swoich klientów i na bieżąco zarządzasz relacjami z konsumentami.

Przy ocenie jakości sklepu internetowego, ważna jest niezależność i autentyczność jego oceny — to właśnie gwarantują opinie klientów.

W ramach opieki prawnej nad regulaminem masz możliwość uruchomić system zbierania opinii od klientów, którzy dokonali zakupów w Twoim sklepie.

Wszystkie oceny będą dostępne na stronie e-sklepu, aby jak najlepiej zaprezentować jakość Twoich usług i towarów. Konsumenci dzięki naszemu rozwiązaniu otrzymują możliwość wyrażenia swojej oceny w sposób niezależny.

Twoje korzyści

Utrzymuj relacje z klientami

Otrzymujesz od nas możliwość przygotowania indywidualnego szablonu wiadomości, którą będzie otrzymywał Twój klient. Zawsze masz dostęp do informacji, jakie wiadomości i kiedy zostały lub będą wysłane do Twoich klientów.

Bezpieczeństwo

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo

  • e-maile Twoich klientów są wykorzystywane TYLKO do wysłania ankiety
  • nie musimy zbierać zgody klienta na wysłanie przez nasz system ankiety (brak wymaganego checkboxa) — przez co wzrasta liczba zbieranych opinii
  • zapewniamy zgodność z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych

Zarządzaj opiniami

Zostaniesz automatycznie powiadomiony o negatywnej opinii. Cały czas będziesz miał dostęp do statystyk i opinii Twoich klientów. Każdą opinię możesz także komentować. Dodatkowo w przypadku negatywnej opinii będziesz miał możliwość zawieszenia prezentacji opinii do czasu wyjaśnienia szczegółów i okoliczności z nią związanych.

Lista opinii

Zobacz przykład certyfikatu z opiniami

Co zyskasz?

Wyróżnij się

Wyróżniaj się na tle konkurencji dzięki niezależnemu systemowi zbierania opinii

Słuchaj klientów

Prezentuj jakość swoich usług i zarządzaj relacjami z klientem

Buduj zaufanie

Buduj zaufanie do swojego e-sklepu i zwiększaj konwersję klientów, którzy chętniej dodają produkt do koszyka, gdy czują się bezpiecznie

Co zyskasz?