Czym jest Rzetelna Opinia

Dzięki niezależnemu systemowi zbierania opinii słuchasz swoich klientów i na bieżąco zarządzasz relacjami z konsumentami.

Przy ocenie jakości sklepu internetowego, ważna jest niezależność i autentyczność jego oceny — to właśnie gwarantują opinie Klientów.

W ramach opieki prawnej nad regulaminem masz możliwość uruchomić system zbierania opinii od Klientów, którzy dokonali zakupów w Twoim sklepie.

Wszystkie oceny będą dostępne na stronie e-sklepu, tak aby jak najlepiej zaprezentować jakość Twoich usług i towarów. Konsumenci dzięki naszemu rozwiązaniu otrzymują możliwość wyrażenia swojej oceny w sposób niezależny.

Twoje korzyści

Utrzymuj relacje z Klientami

Otrzymujesz od nas możliwość przygotowania indywidualnego szablonu wiadomości, którą będzie otrzymywał Twój Klient. Zawsze masz dostęp do informacji jakie wiadomości i kiedy zostały lub będą wysłane do Twoich Klientów.

Bezpieczeństwo

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo

  • e-maile Twoich Klientów są wykorzystywane TYLKO do wysłania ankiety
  • nie musimy zbierać zgody Klienta na wysłanie przez nasz system ankiety (brak wymaganego checkboxa) — przez co wzrasta ilość zbieranych opinii
  • zapewniamy zgodność z wymogami Ustawy o ochronie danych osobowych

Zarządzaj opiniami

Będziesz automatycznie powiadomiony o negatywnej opinii. Cały czas będziesz miał dostęp do statystyk i opinii Twoich Klientów. Każdą opinię możesz także komentować. Dodatkowo w przypadku negatywnej opinii będziesz miał możliwość zawieszenia prezentacji opinii do czasu wyjaśnienia szczegółów i okoliczności z nią związanych.

Lista opinii

Zobacz przykład certyfikatu z opiniami

Co zyskasz?

Wyróżnij się

Wyróżniaj się na tle konkurencji dzięki niezależnemu systemowi zbierania opinii

Słuchaj klientów

Prezentuj jakość swoich usług i zarządzaj relacjami z Klientem

Buduj zaufanie

Buduj zaufanie do swojego e-sklepu i zwiększaj konwersję Klientów, którzy chętniej dodają produkt do koszyka, gdy czują się bezpiecznie

Co zyskasz?