Polityka prywatności
Zapytaj o ofertęRabat przy zamówieniu razem z
Regulamin promocji
Spisane zasady promocji są ważnym elementem, który może przyczynić się do sukcesu promocji. Muszą one zabezpieczać Cię przed sytuacjami nadużyć, a jednocześnie nie mogą ograniczać uprawnień konsumentów.
Kształtując warunki promocji należy uważać na zapisy i warto zadbać o to, by promocja, mimo szczerych chęci, nie była zinterpretowana jako wprowadzająca w błąd konsumentów.
Każda akcja promocyjna – zarówno w e-sklepie, jak i na serwisie
internetowym, musi mieć regulamin, który jest jednocześnie umową
określającą prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klienta.
Jeżeli chcesz zorganizować promocję, która ma być warunkowa, tzn. jeżeli klient spełni odpowiednie wymagania, otrzyma nagrodę lub inną formę gratyfikacji, koniecznie musisz mieć regulamin takiej promocji.
Każdy klient, który ma aktywną opiekę prawną nad regulaminem promocji, może bezpłatnie zamieszczać informacje o swojej promocji.
Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!