Regulamin promocji

Regulamin promocji

Każda akcja promocyjna – zarówno w e-sklepie, jak i na serwisie internetowym, musi mieć regulamin, który jest jednocześnie umową określającą prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klienta.

Jeżeli chcesz zorganizować promocję, która ma być warunkowa, tzn. jeżeli klient spełni odpowiednie wymagania, otrzyma nagrodę lub inną formę gratyfikacji, koniecznie musisz mieć regulamin takiej promocji.

Zakres usługi

  • Certyfikat Rzetelny Regulamin
  • Aktualizacje przez 12 miesięcy
  • Odpowiedzialność za regulamin i aktualizacje
  • Opracowanie dedykowanego dokumentu

Dodatkowe korzyści Zapytaj o ofertę

Co mówią o nas klienci?

Wybrani klienci

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu

Newsletter dla sprzedawcy

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!