Dlaczego warto mieć regulamin promocji?

Uregulowane zasady

Spisane zasady promocji są ważnym elementem, który może przyczynić się do sukcesu promocji. Muszą one zabezpieczać Cię przed sytuacjami nadużyć, a jednocześnie nie mogą ograniczać uprawnień konsumentów.

Klauzule niedozwolone

Kształtując warunki promocji należy uważać na zapisy, które mogą być potraktowane jako klauzula niedozwolona. Warto zadbać o to, by promocja, mimo szczerych chęci, nie była zinterpretowana jako wprowadzająca w błąd konsumentów.

Regulamin promocji

Regulamin promocji

Każda akcja promocyjna – zarówno w e-sklepie, jak i na serwisie internetowym, musi mieć regulamin, który jest jednocześnie umową określającą prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klienta.

Jeżeli chcesz zorganizować promocję, która ma być warunkowa, tzn. jeżeli klient spełni odpowiednie wymagania, otrzyma nagrodę lub inną formę gratyfikacji, koniecznie musisz mieć regulamin takiej promocji.

Zakres usługi

  • Certyfikat Rzetelny Regulamin
  • Aktualizacje przez 12 miesięcy
  • Odpowiedzialność za regulamin i aktualizacje
  • Opracowanie dedykowanego dokumentu

Dodatkowe korzyści Zapytaj o ofertę

Usługi dodatkowe

Wybierając usługę dodatkową możesz uzyskać rabat

Bezpłatna promocja

Dotrzyj do ponad 500 tys. potencjalnych klientów

Umieszczaj informacje o swojej promocji na łamach serwisu www.dziennikprawny.pl, który każdego miesiąca odwiedza ponad 500 tys. potencjalnych klientów.

Bezpłatna promocja

Bonus w ramach opieki prawnej

Każdy klient, który ma aktywną opiekę prawną nad regulaminem promocji, może bezpłatnie zamieszczać informacje o swojej promocji.

Co mówią o nas klienci?

Wybrani klienci

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu

Newsletter dla sprzedawcy

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!