nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Rzetelny Blog

Inspirujemy wiedzą
  • Artykuł Pozasądowe rozwiązywanie sporów od 10 stycznia 2017

    Pozasądowe rozwiązywanie sporów od 10 stycznia 2017

    Zmiany dla przedsiębiorców i konsumentów. Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, została już podpisana przez Prezydenta i opublikowana w Dzienniku Ustaw. Zmiana obejmie wszelkie zaistniałe na rynku spory, wynikające z umów sprzedaży rzeczy, świadczenia usług, w tym także umów zawartych przez Internet, czy z przedsiębiorcą z innego kraju.
    Czytaj >
  • Artykuł Minister Rozwoju wydał nowe rozporządzenie w sprawie sprzętu elektrycznego

    Minister Rozwoju wydał nowe rozporządzenie w sprawie sprzętu elektrycznego

    Rozporządzenie z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego określa nowe wymagania dla tego rodzaju sprzętu, procedur oceny zgodności oraz zakresu dokumentacji technicznej sprzętu elektrycznego. Rozporządzenie weszło w życie 9 czerwca br.

    Czytaj >
  • Artykuł Klienci serwisu RzetelnyRegulamin.pl wśród najwyżej ocenianych sklepów internetowych wg opineo.pl

    Klienci serwisu RzetelnyRegulamin.pl wśród najwyżej ocenianych sklepów internetowych wg opineo.pl

    Opineo.pl, serwis do zbierania ocen i opinii klientów, przygotował niezależny Ranking Sklepów Internetowych 2016. Zestawienie honoruje najbardziej cenione przez klientów e-sklepy. Raport zwraca naszą uwagę nie tylko z racji ciekawych analiz i wniosków na temat rynku e-commerce, ale przede wszystkim dlatego, że wśród najlepszych, czołowe miejsca zajmują sklepy, którymi opiekujemy się prawnie jako Rzetelny Regulamin.

     

    Czytaj >
  • Artykuł UOKiK rozpoczyna kontrolę e-sklepów, a my przypominamy kolejno 21 obowiązków informacyjnych

    UOKiK rozpoczyna kontrolę e-sklepów, a my przypominamy kolejno 21 obowiązków informacyjnych

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, UOKiK rozpoczyna kontrolę sklepów internetowych w kontekście ustawy o prawach konsumenta. Warto zatem przypomnieć, jakie obowiązki ciążą na e-przedsiębiorcach prowadzących działalność w internecie. Obowiązki te, opiszemy w cyklu artykułów objaśniających, dla łatwiejszej przyswajalności - po dwa obowiązki w jednym artykule. Zapraszamy do odświeżenia swojej wiedzy i weryfikacji dostosowania się do wymogów prawnych.

    Czytaj >
  • Artykuł UOKiK rozpoczyna kontrolę sklepów internetowych - przypominamy 21 obowiązków informacyjnych

    UOKiK rozpoczyna kontrolę sklepów internetowych - przypominamy 21 obowiązków informacyjnych

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, UOKiK rozpoczyna kontrolę sklepów internetowych w kontekście ustawy o prawach konsumenta. Urząd skupi się w głównej mierze na realizacji przez e-przedsiębiorców obowiązków informacyjnych, których jest łącznie 21. Warto je zatem przypomnieć i, jeśli jeszcze są tacy e-sprzedawcy, dostosować jak najszybciej swój e-biznes do obowiązujących przepisów.

    Czytaj >
  • Artykuł Wzorcowa obsługa reklamacji klientów sklepu internetowego

    Wzorcowa obsługa reklamacji klientów sklepu internetowego

    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta każdy klient sklepu internetowego ma możliwość zwrotu oraz reklamacji zakupionego towaru. Chociaż nowa ustawa obowiązuje już prawie półtora roku, część e-sklepów dalej boryka się z wdrożeniem zmian w swoich regulaminach, a tym samym rozpatrywaniem reklamacji wg obowiązujacych przepisów. Warto więc przypomnieć zasady wzorcowej obsługi użytkowników sklepów internetowych.

    Czytaj >
Bezpłatny audyt regulaminu