Regulamin programu lojalnościowego

Regulamin programu lojalnościowego

Program lojalnościowy może dotyczyć bardzo podstawowych relacji firmy z klientem, bazującej na nagradzaniu klienta w różnych formach: zniżek, rabatów, w zależności od tego, jak często i na jaką kwotę dokonuje on zakupów produktu lub usług firmy. Spotykamy również programy lojalnościowe zależne od wielu innych podmiotów, np. współpracujących z Państwa firmą, na których produkty lub usługi klient otrzymuje zniżkę bądź kupon. Przykładów i różnych modeli można mnożyć mieszając je wzajemnie.

Zakres usługi

  • Aktualizacje przez 12 miesięcy
  • Odpowiedzialność za regulamin i aktualizacje
  • Opracowanie dedykowanego dokumentu

Dodatkowe korzyści Zapytaj o ofertę

Co mówią o nas klienci?

Wybrani klienci

Masz pytania? Zapraszam do kontaktu

Newsletter dla sprzedawcy

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach prawnych. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!