Zdecydowana większość sklepów daje możliwość dokonania przez Ciebie zmiany w zamówieniu, a nawet jego anulowania jeżeli przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Jeżeli złożysz zamówienie w sklepie i okaże się, że doszło do pomyłki z Twojej strony, wówczas możesz zwrócić się do Sklepu z prośbą o wprowadzenie zmian.
Pamiętaj, że im szybciej skontaktujesz się ze sklepem tym szansa na wprowadzenie zmian będzie większa.
Po nadaniu przez sklep przesyłki będziesz zobowiązany wywiązać się z umowy sprzedaży.
Ważne!
Nawet jeżeli sklep nie daje możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu lub jest za późno na ich wprowadzenie, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży na odległość – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki oraz do otrzymania zwrotu wartości oddawanego towaru i kosztów najtańszej przesyłki w ofercie danego sprzedawcy.