nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Jak dostosować sklep do ustawy konsumenckiej

Adres do reklamacji

Artykuł Adres do reklamacji
Autor: Anna Stępniewska
Data: czwartek, 06 marca 2014

W przypadku, gdy przedsiębiorca obsługuje reklamacje pod innym adresem niż adres kontaktowy wskazany w poprzednim obowiązku informacyjnym, musi wskazać ten adres konsumentowi.

Na rynku funkcjonuje wiele modeli obsługi reklamacji, zaczynając od obsługi reklamacji w siedzibie firmy albo w dedykowanym punkcie serwisowym prowadzonym przez sprzedawcę działającego pod innym adresem niż prowadzona sprzedaż albo zewnętrzną sieć punktów serwisowych, z którymi współpracuje sprzedawca albo model, gdzie konsument wysyła reklamowany towar bezpośrednio do producenta lub dystrybutora mimo, że składa reklamacje do sprzedawcy.

Dane mogą zostać wskazane na odpowiedniej stronie informacyjnej, przykładowo „Kontakt” lub „Reklamacje”. Mogą również znaleźć się w regulaminie w części opisowej procesu składania reklamacji.

Anna Stępniewska Anna Stępniewska
dyrektor działu prawnego
radca prawny
Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze mną
Bezpłatny audyt regulaminu