Adres do reklamacji

Adres do reklamacji
Anna Stępniewska 6 marca 2014

W przypadku, gdy przedsiębiorca obsługuje reklamacje pod innym adresem niż adres kontaktowy wskazany w poprzednim obowiązku informacyjnym, musi wskazać ten adres konsumentowi.

Na rynku funkcjonuje wiele modeli obsługi reklamacji, zaczynając od obsługi reklamacji w siedzibie firmy albo w dedykowanym punkcie serwisowym prowadzonym przez sprzedawcę działającego pod innym adresem niż prowadzona sprzedaż albo zewnętrzną sieć punktów serwisowych, z którymi współpracuje sprzedawca albo model, gdzie konsument wysyła reklamowany towar bezpośrednio do producenta lub dystrybutora mimo, że składa reklamacje do sprzedawcy.

Dane mogą zostać wskazane na odpowiedniej stronie informacyjnej, przykładowo „Kontakt” lub „Reklamacje”. Mogą również znaleźć się w regulaminie w części opisowej procesu składania reklamacji.

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi:
Udostępnij: