Rzetelny Regulamin w książce E-commerce Manager
Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu wydała niedawno książkę „E-commerce Manager”. To kolejna inicjatywa, w której również my mieliśmy swój udział. Nowa publikacja prezentuje ogromne możliwości obecnej rzeczywistości gospodarczej, inspiruje do działania i stanowi impuls do dalszego rozwoju zawodowego. Dlaczego warto ją przeczytać?
Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu wydała niedawno książkę „E-commerce Manager”. To kolejna inicjatywa, w której również my mieliśmy swój udział. Nowa publikacja prezentuje ogromne możliwości obecnej rzeczywistości gospodarczej, inspiruje do działania i stanowi impuls do dalszego rozwoju zawodowego. Dlaczego warto ją przeczytać?
„E-commerce Manager – Profesjonalista w eHandlu” to jedna z najważniejszych publikacji poświęconych branży handlu internetowego w Polsce. Licząca blisko 530 stron książka stanowi zbiór doświadczeń 46 praktyków branży takich, jak m.in. Anna i Rafał Stępniewscy z RzetelnyRegulamin.pl, Łukasz Plutecki z NetArch czy Michał Kraus z grupy Unity. W „E-commerce Manager” znajdziemy różnorodne tematy – począwszy od zagadnień prawnych dotyczących eSklepu, zmian w ustawie o ochronie praw konsumenta, ochronie danych osobowych, technologii, logistyki, a na marketingu oraz wizerunku marki eSklepu skończywszy. Wszystkie zagadnienia przedstawione są na konkretnych przykładach.
Książka powstała z myślą o praktykach, którzy na co dzień mają do czynienia z setkami zmiennych, warunkujących ich pozycje na rynku i którzy poszukują odpowiedzi na wiele związanych z tym pytań. Dobór autorów oraz forma prezentacji ich wiedzy została opracowana z myślą o dynamice, jaka charakteryzuje branżę e-commerce. Rozwiązania, które sprawdzały się kilka lat temu, dziś są już przestarzałe i nieskuteczne. Każdy e-commerce manager, chcący rozwijać się w branży, musi stale pogłębiać swoją wiedzę. „E-commerce Manager” to także pozycja obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy sprzedają lub dopiero zamierzają sprzedawać w sieci.