nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Jak dostosować sklep do ustawy konsumenckiej

Sposób porozumiewania się z klientem

Artykuł Sposób porozumiewania się z klientem
Autor: Anna Stępniewska
Data: czwartek, 06 marca 2014

Informację dotyczą sposobu porozumiewania się z konsumentem należy umieścić w podsumowaniu zamówienia. W tym celu sprzedawca powinien poinformować klienta za pośrednictwem jakich środków będą przekazywane kolejne informacje dotyczące realizacji zamówienia, a więc jak przedsiębiorca będzie komunikował się z konsumentem.

Obowiązek ten trzeba bezwzględnie spełnić na ostatniej stronie procesu składania zamówienia, tam gdzie znajduje się przycisk złożenia zamówienia w sklepie.

Anna Stępniewska Anna Stępniewska
dyrektor działu prawnego
radca prawny
Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze mną
Bezpłatny audyt regulaminu