Obsługa i wspracie w rozpatrywaniu reklamacji

Pakiet podstawowy
Przygotowanie pism - odpowiedzi na zgłoszone reklamacje

  • Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prawnym
  • Przygotowanie pisma — odpowiedzi na reklamację zgodnej ze stanowiskiem sprzedawcy
  • Dostarczenie pisma sprzedawcy

Zobacz szczegóły

Pakiet rozszerzony
Kompleksowa obsługa procesu reklamacji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa

  • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego
  • Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prawnym
  • Sporządzenie pisma — odpowiedzi na reklamację
  • Podpisanie i opieczętowanie pisma przez radcę prawnego
  • Wysłanie odpowiedzi na reklamację bezpośrednio do klienta reklamującego towar lub usługę

Zobacz szczegóły

Rzecznik praw konsumenta
Do każdego pakietu: Wsparcie sprzedawcy w komunikacji z rzecznikiem praw konsumenta

  • Doradztwo w zakresie komunikacji z rzecznikiem praw konsumenta
  • Analiza prawna stanowiska rzecznika praw konsumenta
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pismo rzecznika