nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Obsługa reklamacji

  • Pakiet podstawowy

    Przygotowanie pism - odpowiedzi na zgłoszone reklamacje

    • Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prywatnym;
    • Przygotowanie pisma - odpowiedzi na reklamację zgodnej ze stanowiskiem sprzedawcy;
    • Dostarczenie pisma sprzedawcy.
  • Pakiet rozszerzony

    Kompleksowa obsługa procesu reklamacji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa

    • Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego;
    • Ocena złożonej reklamacji pod kątem formalnym oraz prawnym;
    • Sporządzenie pisma - odpowiedzi na reklamację;
    • Podpisanie i opieczętowanie pisma przez radcę prawnego;
    • Wysłanie odpowiedzi na reklamację bezpośrednio do klienta reklamującego towar lub usługę
  • Rzecznik praw konsumenta Do każdego pakietu: Wsparcie sprzedawcy w komunikacji z rzecznikiem praw konsumenta

    • Doradztwo w zakresie komunikacji z rzecznikiem praw konsumenta;
    • Analiza prawna stanowiska rzecznika praw konsumenta;
    • Przygotowywanie odpowiedzi na pismo rzecznika.