DHL wprowadza nowe udogodnienia dla branży e-commerce

DHL Parcel Polska, firma specjalizująca się w rozwiązaniach logistycznych dla sektora e-commerce, oferuje klientom nowe usługi ułatwiające składanie zamówień i ich realizację.

DHL wprowadza nowe udogodnienia dla branży e-commerce
Anna Stępniewska 10 lutego 2015

DHL Parcel Polska, firma specjalizująca się w rozwiązaniach logistycznych dla sektora e-commerce, oferuje klientom nowe usługi ułatwiające składanie zamówień i ich realizację.

DHL Parcel Polska od stycznia 2015 roku umożliwia nadawcom i odbiorcom przesyłek krajowych dwustronną komunikację przez globalną stronę internetową DHL. Klienci mogą korzystać z przejrzystych e-narzędzi i aplikacji do zamawiania kuriera oraz zapoznać się z najważniejszymi aktualnościami dotyczącymi firmy i jej oferty.

Do najatrakcyjniejszych usług dla rynku e-commerce, z których skorzystamy bezpłatnie w serwisie DHL należy:

  1. Odbiór osobisty w punkcie DHL Parcelshop, jednym z kilkuset partnerskich punktów, w których przesyłka może być odebrana w dowolnie wybranym przez odbiorcę czasie.
  2. Doręczenie przesyłki do sąsiada, czyli pod alternatywny adres, który został wskazany przez odbiorcę w razie, gdyby nie było go w domu w momencie przyjazdu kuriera.
  3. Powiadomienia e-mail i SMS, dzięki którym odbiorca otrzymuje informacje o nadaniu przesyłki oraz o przewidywanym terminie jej doręczenia.

Zmiany są elementem nowej strategii rozwoju firmy. Niemiecki gigant logistyczny uważa, że głównymi czynnikami napędzającymi wzrost w nadchodzących latach będą sprzedaż transgraniczna oraz e-commerce. W związku z tym w swoich działaniach skupi się przede wszystkim na wzmocnieniu swojej pozycji na najważniejszych rynkach europejskich, wśród których znajduje się Polska, oraz rozwoju usług dla e-commerce. DHL Parcel Polska powstała jako odpowiedź Deutsche Post DHL na wyzwania krajowego rynku paczkowych przesyłek kurierskich i rozwój usług w obszarze e-commerce.

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi:
Udostępnij: