Klienci serwisu RzetelnyRegulamin.pl wśród najwyżej ocenianych sklepów internetowych wg opineo.pl

Opineo.pl, serwis do zbierania ocen i opinii klientów, przygotował niezależny Ranking Sklepów Internetowych 2016. Zestawienie honoruje najbardziej cenione przez klientów e-sklepy. Raport zwraca naszą uwagę nie tylko z racji ciekawych analiz i wniosków na temat rynku e-commerce, ale przede wszystkim dlatego, że wśród najlepszych, czołowe miejsca zajmują sklepy, którymi opiekujemy się prawnie jako Rzetelny Regulamin.  

Klienci serwisu RzetelnyRegulamin.pl wśród najwyżej ocenianych sklepów internetowych wg opineo.p
Anna Stępniewska 7 czerwca 2016

Opineo.pl, serwis do zbierania ocen i opinii klientów, przygotował niezależny Ranking Sklepów Internetowych 2016. Zestawienie honoruje najbardziej cenione przez klientów e-sklepy. Raport zwraca naszą uwagę nie tylko z racji ciekawych analiz i wniosków na temat rynku e-commerce, ale przede wszystkim dlatego, że wśród najlepszych, czołowe miejsca zajmują sklepy, którymi opiekujemy się prawnie jako Rzetelny Regulamin.

Autorami rankingu są klienci, to ich recenzje budują prawdziwy wizerunek sklepów. Poprzez serwis Opineo.pl oceniają sklepy pod kątem szybkości realizacji zamówienia, poziomu obsługi klienta i jakości zapakowania przesyłki oraz deklarowanej gotowości do polecenia tego sklepu swoim znajomym.

Zestawienie szereguje laureatów dwojako: wg wielkości sklepów (megasklepy, sklepy średniej wielkości oraz młode wilki) oraz wg kategorii produktowych, których jest 14. O końcowym miejscu w rankingu zdecydowały: średnia ocena oraz liczba recenzji zdobytych w 2015 roku.

Kategoria: sklepy średniej wielkości

W tej kategorii nasz klient Etuo.pl (akcesoria dla smartfonów i tabletów) w brawurowym stylu zdobył tytuł lidera. Warto podkreślić, że pierwsze miejsce na podium zdobył jako debiutant, marka ta powstała dopiero w 2014 roku. Jest to dowodem na to, że nie lata obecności w sieci, ale mądra reakcja na trendy i konsekwentna koncentracja na kliencie przesądzają o sukcesie w e-commerce.

Finałową piętnastkę zamyka kolejny nasz klient iSpot.pl (produkty marki Apple).

Jeżeli szukasz wsparcia prawnego swojego e-biznesu

zapoznaj się z bogatymi pakietami usług jakie mogą sprostać Twoim oczekiwaniom

Kategoria: młode wilki

W tej kategorii ścierają się ze sobą często nietuzinkowe pomysły, temperamenty, postawa „niemożliwe nie istnieje”. Jeśli obrana strategia okaże się sukcesem, prawdopodobnie, część tych podmiotów za rok zobaczymy w kategorii średnich sklepów.

Szczególne kciuki trzymamy za dwóch naszych klientów z czołówki: Centrumelektroniki.pl oraz sklep Taniodrukuje.pl. Podmioty te zajęły kolejno miejsce 7. i 8.

Kategoria: dom i wnętrze

Kolejny zwycięski laur wędruje do sklepu Garneczki.pl (nowoczesne akcesoria kuchenne wiodących producentów). Marka potwierdziła swoją dominację w tej kategorii, umacniając się na pierwszym miejscu, dzięki blisko trzykrotnemu wzrostowi opinii. Przepis na sukces? Pasja, zaangażowanie i indywidualne podejście do klienta.

Polityka prywatności to ważny dokument

zobacz dlaczego i jak możemy pomóc

Kategoria: farmacja i medycyna

Brązowym medalistą w tej kategorii jest Wapteka.pl. Wiarygodność, szacunek do klienta, słuchanie go. To remedium na sukces w tej jakże ważnej dla nas branży. Szeroki asortyment i bezkonkurencyjne ceny to remedium nie tylko na nasze bolączki zdrowotne, ale i te finansowe.

Dziesięć oczek dalej, na szczęśliwym 13. miejscu uplasował się kolejny klient Rzetelnego Regulaminu – Aptekaeskulap.pl.

Kategoria: militaria i surwiwal

Mocna reprezentacja na podium. Nasi klienci: Gunfire.pl i Bron.pl ustąpili tylko sklepowi Militaria.pl, zajmując kolejno 2. I 3. pozycję. Branża ta jest dowodem na to, że wzmacnianie u klientów przekonania, iż poprzez swoje recenzje mają realny wpływ na rozwój sklepu, przynosi wymierny sukces.

Kategoria: motoryzacja

Motoryzacja to jedna z tych kategorii, w których internetowa rewolucja najbardziej przysłużyła się konsumentom. Ogromna różnorodność części, akcesoriów i podzespołów sprawia, że często tradycyjne sklepy czy serwisy samochodowe pozostają bez szans — trudno w pomieścić wszystko, czego spotrzebuje klient. W tej kategorii na 15. pozycji uplasował się nasz klient Sklepmartec.pl.

Kategoria: odzież i obuwie

Kto z nas nie pokochał zakupów online. Ogromny wybór, nieskończona ilość inspiracji, komfort zakupów w zaciszu własnego kąta, bez konieczności oczekiwania na swoją kolej w przymierzalni.

Gratulujemy marce Ekskluzywna.pl zajęcia 12. miejsca. W tej kategorii, przy tak ogromnej konkurencji, uznać możemy, że tej dwójki to tam nie widzimy.

Kategoria: zdrowie i uroda

Drugie miejsce na podium przypadło marce Sklep.sfd.pl. SFD od lat wzmacnia wizerunek eksperta w dziedzinie profesjonalnej suplementacji, co przekłada się̨ na wysoką notę̨ i w rankingu. SFD to nie tylko bogaty asortyment odżywek, kosmetyków i witamin, ale także lubiany przez klientów program lojalnościowy.

Kategoria: zegarki i biżuteria

W tej kategorii doskonale poradził sobie sklep Zegarkicentrum.pl zajmując 12. pozycję w zestawieniu. Jak widać po kategorii, w błędzie byli Ci, którzy przy ogarniającej nas euforii smarfonowej, wieścili koniec klasycznych zegarków. Ciekawy asortyment zawsze się obroni.

Kategoria: zwierzęta

Miłość do naszych pupili przekłada się na wzrost branży. Blisko 3 mld złotych, tyle wg prognoz magazynu „Rynek zoologiczny” wyniesie w 2016 roku wartość rynku zoologicznego w Polsce! Lwią, a właściwie psio- kocią część tej kwoty będą stanowić wydatki na zakup karmy dla psów i kotów (2,43 mld zł). Szanse dla całej branży zatem ogromne.

Jak poradzili sobie w tej kategorii nasi klienci? Dwie marki naszego klienta zajęły wspaniałe miejsca: pierwsza marka Telekarma.pl zajęła miejsce na podium – 3. Pozycja, druga marka E-sklep.kakadu.pl miejsce 11.

Serdecznie gratulujemy wszystkim naszym klientom. Rozpiera nas duma, że takie marki budują nasze portfolio.

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi:
Udostępnij: