Zbliża się konferencja poświęcona e-sklepom i sprzedaży wielokanałowej

Najlepsze praktyki e-commerce, bezcenny know-how oraz kluczowe liczby – 18 czerwca w Warszawie przedstawiciele wiodących sklepów internetowych podzielą się swoją wiedzą o rynku e-commerce w Polsce. W konferencji „Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa” wezmą udział przedstawiciele m.in. Answear.com, Komputronik SA, Balladine, Ravelo czy Conrad Electronic.

Zbliża się konferencja poświęcona e-sklepom i sprzedaży wielokanałowej
Anna Stępniewska 9 czerwca 2015

Najlepsze praktyki e-commerce, bezcenny know-how oraz kluczowe liczby – 18 czerwca w Warszawie przedstawiciele wiodących sklepów internetowych podzielą się swoją wiedzą o rynku e-commerce w Polsce. W konferencji „Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa” wezmą udział przedstawiciele m.in. Answear.com, Komputronik SA, Balladine, Ravelo czy Conrad Electronic.

Uczestnicy konferencji „Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa” będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami polskiego rynku e-commerce oraz managerami wiodących marek z branży handlu internetowego, na temat rozwoju sprzedaży wielokanałowej. W trakcie wydarzenia prelegenci przedstawią najważniejsze trendy, wyzwania oraz rozwiązania związane ze sprzedażą multichannelową. Wśród ekspertów e-commerce znaleźli się: Grzegorz Wójcik, Patrycja Sass-Staniszewska oraz Justyna Skorupska z Izby Gospodarki Elektronicznej, Dorota Bachman z Ravelo, Monika Majewska z Balladine oraz Piotr Lewaciuk z InPost.

Kluczowe zagadnienia dla e-commerce

W programie konferencji znalazły się same case studies, dotyczące polskiego, wymagającego klienta. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich przedstawicieli zarówno sklepów online, jak i offline, którzy chcą poszerzyć praktyczną wiedzę o rozwijaniu biznesu poprzez łączenie tradycyjnego kanału sprzedaży z online. Celem konferencji jest zaprezentowanie uczestnikom sprawdzonych strategii sprzedaży wielokanałowej oraz skutecznych narzędzi, dzięki którym sprzedawcy mogą dotrzeć do klienta. Spotkanie jest też doskonałą okazją do nawiązania kontaktów branżowych.

W programie pojawią się również tematy związane z m-commerce, a więc jednym z najważniejszych trendów e-commerce – polscy konsumenci coraz częściej wykorzystują smartfony i tablety do robienia zakupów przez internet, a także do porównywania ofert w tradycyjnych sklepach. Za organizację konferencji odpowiada Izba Gospodarki Elektronicznej przy współpracy z Symcore. Wydarzenie sponsoruje Transferuj.pl oraz Visa Europe. Dla sklepów będących członkiem e-Izby udział w konferencji jest bezpłatny.

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi:
Udostępnij: