nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Rzetelny Blog - strona 7

  • Artykuł Polacy w czołówce robiących zakupy bożonarodzeniowe w sieci

    Polacy w czołówce robiących zakupy bożonarodzeniowe w sieci

    Data: 10 grudnia 2015 Autor: Anna Stępniewska

    Już 40 proc. zakupów bożonarodzeniowych dokonywanych jest w Polsce za pośrednictwem internetu. Więcej online kupują tylko mieszkańcy Wysp Brytyjskich – 48 proc. – i Niemiec – 46 proc. Okazuje się, że w sieci na prezenty wybieramy najczęściej biżuterię, książki i kosmetyki, a początek grudnia to dla nas okres najbardziej intensywnych zakupów. Co jeszcze mówią badania o świątecznych zwyczajach Polaków?

    więcej
  • Artykuł Akcja UOKiK: Suplementy diety nie leczą

    Akcja UOKiK: Suplementy diety nie leczą

    Data: 08 grudnia 2015 Autor: Anna Stępniewska

    12 instytucji wzięło udział we wspólnej akcji mającej na celu przypomnienie konsumentom właściwości szeroko rozpowszechnionych suplementów diety. Tego rodzaju produkty nie leczą i nie zapobiegają chorobom. Owszem – mogą mieć korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie, ale również i negatywny – dlatego należy zachować zdrowy rozsądek podczas ich stosowania.

    więcej
  • Artykuł Money.pl ocenia sklepy internetowe - wśród najlepszych e-sklepy z Rzetelnym Regulaminem

    Money.pl ocenia sklepy internetowe - wśród najlepszych e-sklepy z Rzetelnym Regulaminem

    Data: 04 grudnia 2015 Autor: Anna Stępniewska
    Już po raz dziesiąty Money.pl ocenił najlepsze i cieszące się największą popularnością wśród klientów sklepy internetowe. Przebadano 120 e-sklepów w 8 kategoriach. Wśród najlepszych znaleźli się m.in. mediaexpert.pl, elektro.pl oraz wapteka.pl - e-sklepy z Certyfikatem Rzetelny Regulamin. więcej
  • Artykuł E-zakupy: Polska na szarym końcu – konsumenci składają dużo skarg

    E-zakupy: Polska na szarym końcu – konsumenci składają dużo skarg

    Data: 03 grudnia 2015 Autor: Anna Stępniewska

    Regulaminy opierające się o nieobowiązujący stan prawny, podawanie niepełnych danych kontaktowych oraz brak fachowej i rzetelnej informacji mówiącej o sposobach reklamacji – to sytuacje, z którymi nadal muszą radzić sobie konsumenci. Co ciekawe – Polska jest w czołówce krajów, gdzie klienci składają najwięcej skarg odnoszących się do zakupów online, a sytuacja wygląda jeszcze gorzej w przypadku sklepów oferujących swój towar klientom zza granicy.

    więcej
  • Artykuł Sąd Najwyższy: Jak przeciwdziałać nieuczciwym praktykom rynkowym?

    Sąd Najwyższy: Jak przeciwdziałać nieuczciwym praktykom rynkowym?

    Data: 01 grudnia 2015 Autor: Anna Stępniewska

    W jaki sposób dbać o dobre obyczaje w relacji z konsumentem? Na to pytanie odpowiada Sąd Najwyższy, który wyjaśnił to w jednym ze swoich orzeczeń.

    więcej
  • Artykuł Spory w e-commerce łatwiejsze do rozwiązania w 2016 roku

    Spory w e-commerce łatwiejsze do rozwiązania w 2016 roku

    Data: 26 listopada 2015 Autor: Anna Stępniewska

    Już wkrótce sprawy dotyczące konsumentów i przedsiębiorców nie będą się musiały kończyć wieloletnimi bataliami w sądzie. A wszystko dzięki specjalnej platformie online do rozstrzygania sporów zarówno w kraju jak i za granicą.

    więcej
Bezpłatny audyt regulaminu