nr tel.: 22 390 91 05

Inne marki
Rzetelnej Grupy

Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Rzetelny Blog - strona 7

  • Artykuł UOKiK: aktualizacja wyjaśnień dotyczących metod i sposobów ustalania kar dla firm

    UOKiK: aktualizacja wyjaśnień dotyczących metod i sposobów ustalania kar dla firm

    Data: 5 stycznia 2016 Autor: -

    W następstwie modernizacji i zmian przepisów ustawy odnoszącej się do ochrony konkurencji i konsumentów, UOKiK zaktualizował wyjaśnienia dotyczące metod i sposobów ustalania kar pieniężnych otrzymywanych za posuwanie się do działań i praktyk ograniczających konkurencję związanych z naruszeniem art.6 lub 9 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub art.101 i 102 Traktatu o funkcjonowaniu UE. Co powinniśmy wiedzieć w tym temacie?

    więcej
  • Artykuł Jakie wyzwania stoją przed polskim e-commerce w 2016 roku?

    Jakie wyzwania stoją przed polskim e-commerce w 2016 roku?

    Data: 30 grudnia 2015 Autor: -

    Kończący się rok był pełen przełomowych wydarzeń dla polskiego e-handlu. Zaliczyć do nich można m.in. pojawienie się wielkich marek w e-commerce oraz popularyzację modelu „darmowa dostawa i darmowy zwrot”. O czym jeszcze warto wspomnieć?

    więcej
  • Artykuł Zmiany w prawie autorskim – kto skorzysta najbardziej?

    Zmiany w prawie autorskim – kto skorzysta najbardziej?

    Data: 29 grudnia 2015 Autor: -

    20 listopada weszła w życie przeważająca część tzw. dużej nowelizacji prawa autorskiego. Jest to bardzo dobra wiadomość przede wszystkim dla ponad dwóch tysięcy polskich wydawców, tłumaczy i autorów, którzy dzięki zmianom – zarobią aż ponad cztery miliony złotych rocznie.

    więcej
  • Artykuł Zmiany w regulacji nowej żywności – czego możemy się spodziewać?

    Zmiany w regulacji nowej żywności – czego możemy się spodziewać?

    Data: 22 grudnia 2015 Autor: -

    Parlament Europejski i Komisja Europejska doszły do porozumienia w sprawie rozporządzenia o łatwiejszym wprowadzeniu innowacyjnej żywności na rynek UE. Co to oznacza dla milionów konsumentów?

    więcej
  • Artykuł Media społecznościowe – czy konsumenci na pewno chcą przez nie robić zakupy?

    Media społecznościowe – czy konsumenci na pewno chcą przez nie robić zakupy?

    Data: 17 grudnia 2015 Autor: -

    Najnowsze badania pokazują, że tylko 17 proc. użytkowników mediów społecznościowych jest zainteresowanych możliwością bezpośredniego kupna produktów przez social media.

    więcej
  • Artykuł Po czym rozpoznać rzetelnego e-sprzedawcę?

    Po czym rozpoznać rzetelnego e-sprzedawcę?

    Data: 16 grudnia 2015 Autor: -

    Rafał Stępniewski z Rzetelnyregulamin.pl pojawił się wczoraj na kanale TVN24 Biznes i Świat w programie Biznes dla ludzi, gdzie opowiadał o umowach, które konsumenci zawierają przez internet. Okazuje się, że wciąż zdarzają się sklepy internetowe, które nie postępują zgodne z prawem. Na co trzeba zwracać uwagę zwłaszcza teraz, kiedy masowo kupujemy prezenty świąteczne w sieci?

    więcej
Bezpłatny audyt regulaminu