E-handel 2023. Wydarzenia, organizacja kalendarza

Jednym ze sposobów na budowanie wizerunku e-sklepu i pozycji w branży e-commerce jest uczestnictwo w konferencjach, spotkaniach i innych wydarzeniach, które skupiają wokół siebie Twoich potencjalnych partnerów, współpracowników czy klientów. Warto mieć pod ręką kalendarz ważnych dla e-commerce wydarzeń, które mają realny wpływ na przychody firmy, ale które trzeba zaplanować ze sporym wyprzedzeniem. Chcemy Ci nieco ułatwić planowanie 2023 i przedstawiamy propozycje konferencji oraz ważnych dla e-handlu dni najbliższych 12 miesięcy.

E-handel 2023. Wydarzenia, organizacja kalendarza
Monika Świetlińska 2 lutego 2023

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencjach?

Uczestnictwo w konferencjach branżowych może przynieść Ci kilka korzyści, a wśród nich:

Trendy w e-commerce na rok 2023. Część piątaTrendy w e-commerce na rok 2023. Część piątaMonika Świetlińska

    1. Networking, czyli możliwość nawiązania kontaktów biznesowych i pozyskania nowych klientów.
    2. Aktualizacja wiedzy, tzn. uczestnictwo w wykładach i sesjach dyskusyjnych pozwala na poznanie najnowszych trendów i rozwiązań w branży.
      1. Prezentacja swojej marki - konferencje dają okazję do zaprezentowania swojej marki i produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.
        1. Możliwość poznania konkurencji - udział w konferencjach umożliwia lepsze zrozumienie tego, co robi konkurencja i jakie są ich najważniejsze strategie.
          1. Poznanie również potrzeb rynku oraz bezpośrednie zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów.
            1. Inspiracja i pomysły na rozwój biznesu. Przez spotkanie z liderami branży i wysłuchanie ich wystąpień możesz zainspirować się i znaleźć nowe pomysły na rozwijanie swojego biznesu.
              1. Zdobycie nowych kontraktów — konferencje często są okazją do nawiązania nowych kontraktów i współpracy biznesowej.
                1. Poznanie nowych technologii i rozwiązań - konferencje branżowe są miejscem prezentacji najnowszych technologii i rozwiązań, co umożliwia firmom zapoznanie się z nimi i wybór odpowiednich dla swoich potrzeb.
                  1. Budowania swojej marki osobistej — udział w konferencjach np. jako prelegent może pomóc Ci w zbudowaniu swojej marki osobistej i wzmocnieniu swojej pozycji eksperta w branży.
                    1. Zdobycie nowych kwalifikacji i certyfikatów - niektóre konferencje oferują szkolenia i certyfikacje, co pozwala na uzupełnienie swoich kwalifikacji i ulepszenie swoich umiejętności.

                      Wydarzenia dla e-commerce 2023

                      Luty

                      • Promo Show — Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku, wydarzenie skierowane do agencji reklamowych, drukarni, jak i klientów końcowych. Odbędzie się 8-9 lutego w EXPO XXI Warszawa.
                      • Targi e-commerce w Berlinie - wiodąca wystawa B2B dla dostawców e-commerce. Uczestniczy w nim ponad 5000 specjalistów e-commerce z ponad 150 unikalnymi wystawcami i 40 prelegentami. Odbędzie się 23 lutego w STATION-Berlin.

                      Trendy w e-commerce na rok 2023. Część czwartaTrendy w e-commerce na rok 2023. Część czwartaMonika Świetlińska

                      Marzec

                      • eTradeShow — konferencja, podczas której można poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie e-commerce i marketingu internetowego. Odbędzie się 2-4 marca 2023 w Warszawie.
                      • Nowoczesna Sprzedaż i Marketing 2023 – konferencja o nowoczesnej sprzedaży i marketingu B2B. Odbędzie się 17 marca w Warszawie.
                      • Europejska Konferencja Sprzedawców - to dwudniowe wydarzenie stworzone głównie z myślą o detalistach sprzedających na Amazonie, poszukujących nowych możliwości marketingowych i technologicznych. Odbędzie się w Hotelu Gladiator w Pradze, Czechy, w marcu (dokładna data nie jest jeszcze znana).

                      Kwiecień

                      • Targi e-Handlu 2023 – jedno z największych eventów dla specjalistów działających w e-commerce. Odbędzie się 6 kwietnia w Warszawie.
                      • Retail EXPO 2023 Commerce & Beyond - wystawa firm i konferencja poświęcone współczesnym trendom w handlu detalicznym offline i online oraz Nagrody Commerce Excellence Awards 2023. Odbędzie się 27 kwietnia 2023 w Centrum Nauki Kopernik, Warszawa.

                      Maj

                      • Dzień e-commerce — to targi dla osób, które z entuzjazmem i pasją poświęcają się e-commerce. Odbędzie się w Kolonii w Niemczech 5 maja.
                      • Targi e-commerce - to targi i konferencja dla społeczności e-commerce. Odbędą się 17 maja w PVA EXPO PRAHA, Czechy.
                      • E-Commerce Expo 2023 - to jeden z największych szwedzkich eventów o innowacyjnych technologiach z całego świata. Impreza jest dedykowana przede wszystkim sprzedawcom internetowym oraz marketerom. Konferencja E-Commerce Expo 2023 to miejsce zarówno dla specjalistów, jak i sprzedawców detalicznych ze wszystkich branż. Odbędzie się 31 maja — 1 czerwca w Sztokholmie.

                      Wrzesień

                      • Festiwal Marketingu — to targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Są imprezą, która dostarcza inspiracji z zakresu eventów, poligrafii, gadżetowych nowości czy opakowań. Odbędzie się 13-14 września w Warszawie.
                      • InternetBeta – to konferencja, która zapewnia dawkę wiedzy nie tylko z zakresu e-commerce, ale również marketingu, analityki internetowej, biznesu oraz social media.  Odbędzie się 13-15 września w Tyczynie.
                      • IV Forum Liderów Handlu Off- & Online – Retail Challenge Poland 2023 — konferencja, podczas której przedstawionych zostanie 10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych. Odbędzie się 28-29 września w Warszawie.

                      Czy ten artykuł był przydatny?

                      Udostępnij: