E-handel 2024. Wydarzenia, organizacja kalendarza

Podnoszenie reputacji i pozycji Twojego sklepu internetowego w sektorze e-commerce można skutecznie osiągnąć poprzez uczestnictwo w różnych konferencjach, spotkaniach i wydarzeniach branżowych. To unikalna okazja do nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami lub klientami biznesowymi. Aby pomóc w planowaniu takich spotkań na rok 2024, przedstawiamy wybrane propozycje konferencji dla sektora e-commerce na najbliższy rok.

E-handel 2024. Wydarzenia, organizacja kalendarza
Monika Świetlińska 28 grudnia 2023

Korzyści z uczestnictwa w wydarzeniach branżowych

Udział w takich wydarzeniach branżowych może przynieść szereg korzyści, w tym możliwość nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, pozyskiwania klientów, aktualizacji wiedzy na temat najnowszych trendów i rozwiązań w branży, prezentacji swojej marki przed szerokim gronem potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.

Pomaga też w lepszym zrozumieniu działań konkurencji, poznaniu potrzeb rynku, oczekiwań klientów, zdobyciu inspiracji i pomysłów na rozwój biznesu.

Trendy w e-commerce na rok 2024. Część pierwszaTrendy w e-commerce na rok 2024. Część pierwszaMonika Świetlińska

Dzięki nim nawiązujemy nowe kontrakty biznesowe, zapoznajemy się z nowymi technologiami i rozwiązaniami, budujemy własną markę osobistą oraz zdobywamy nowe kwalifikacje i certyfikaty.

Ciekawostką jest, że tradycyjnymi miesiącami konferencji dotyczących e-commerce są: styczeń, luty, kwiecień, maj i wrzesień. Jeszcze rok temu kilka ciekawych wydarzeń odbywało się w marcu, jednak w tym roku zostały one przeniesione albo na luty, albo na kwiecień. Kilku konferencji, które odbyły się w ubiegłym roku w Polsce, w tym roku nie będzie. Warto również dodać, że wielu polskich wystawców i prelegentów, w tym reprezentanci Allegro, pojawi się podczas zagranicznych wydarzeń.

Wydarzenia dla e-commerce 2024

Styczeń

  • Webwinkel Vakdagen - Utrecht w Holandii, 23 — 24 stycznia, 250 dostawców e-commerce i ponad 200 prelegentów. Dwudniowe spotkanie dla całej branży e-commerce. aby wspierać organizacje w realizacji ich cyfrowych ambicji.
  • Savant eCommerce Berlin 2024 — Niemcy, 24 — 25 stycznia. Hasło tegorocznej konferencji to "„Wykorzystanie sztucznej inteligencji i danych klientów jako narzędzi poprawiających doświadczenia użytkowników, zwiększających ich utrzymanie i poprawiających relacje z klientami”. 

Luty

  • eTrade Show — wydarzenie branżowe, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów technicznych i praktyków związanych z sektorem w Polsce i całym regionie środkowo wschodniej Europy. Odbędzie się 13 — 15 lutego w Ptak Warsaw Expo.
  • Promo Show — Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku, wydarzenie skierowane do agencji reklamowych, drukarni, jak i klientów końcowych. Odbędzie się 14-15 lutego w EXPO XXI Warszawa.
  • E-commerce Evolution Summit, 21 — 22 lutego, Warszawa. Podczas tej konferencji uczestnicy spojrzą na branżę e-commerce z różnych perspektyw, zrozumieją aktualne trendy, poznają innowacje i podzielą się strategiami dostosowanymi do nowej rzeczywistości. 
  • E-commerce Berlin Expo — targi e-commerce w Berlinie 2024 — 22 lutego, Berlin. To cykliczne wydarzenie skoncentrowane na świecie handlu elektronicznego. 

Kwiecień

  • Poland & CEE Retail Summit 2024 - 9-10 kwietnia, DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre, Warszawa. Wydarzenie organizowane we współpracy z European Circular Retail Foundation zapewni wyjątkowe i cenne doświadczenia, ze szczególnym naciskiem na równoważony rozwój, cyfryzację, strategie, współpracę detalistów z dostawcami i łańcuch dostaw.
  • 25. Targi E-commerce Warsaw Expo, Targi eHandlu – Warszawa, 11 kwietnia, wystawa i konferencja. To najważniejsze wydarzenie w Polsce dla sprzedawców internetowych. Największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej.
  • XII Dzień e-Commerce - 26 kwietnia, RheinEnergieSTADION Kolonia, Niemcy. Targi dla ludzi, którzy z entuzjazmem i pasją oddają się e-commerce: zaangażowanie sprzedawców internetowych, usługodawców i producentów postrzegamy jako siłę napędową branży i postępu technologicznego.

Trendy w e-commerce na rok 2024. Część drugaTrendy w e-commerce na rok 2024. Część drugaMonika Świetlińska

Maj

  • E-Show Barcelona - 13-14 maja, Barcelona, konferencja, która gromadzi wiodące firmy i usługodawców z branży e-commerce, marketingu cyfrowego, Big Data i sztucznej inteligencji wraz z najbardziej wpływowymi krajowymi i międzynarodowymi prelegentami w branży.
  • Targi E-commerce 2024 — 15 maja, PVA EXPO PRAHA, Praga, Czechy, konferencja, która łączy właścicieli sklepów internetowych z dostawcami narzędzi i usług dla e-commerce.
  • IRX — Targi Handlu Internetowego 2024 — 22 — 23 maja, Birmingham, Anglia, Wielka Brytania, internetowe targi sprzedaży detalicznej, to wydarzenie, na którym liderzy cyfrowi, szefowie e-commerce, eksperci CX, liderzy biznesu, programiści i architekci badają narzędzia cyfrowe i innowacje zmieniające oblicze współczesnego handlu.
  • E-Commerce Expo 2024 - to jeden z największych szwedzkich eventów o innowacyjnych technologiach z całego świata. Impreza jest dedykowana przede wszystkim sprzedawcom internetowym oraz marketerom. Konferencja E-Commerce Expo 2024 to miejsce zarówno dla specjalistów, jak i sprzedawców detalicznych ze wszystkich branż.  Odbędzie się 29-30 maja 2024 w Sztokholmie. 

Wrzesień

    • Commerce TransformationDays 2024 - 12 — 13 września we Wrocławiu. Miejsce spotkań europejskich przedsiębiorców zainteresowanych najnowszymi i najważniejszymi trendami w e-commerce.
    • InternetBeta – to konferencja, która zapewnia dawkę wiedzy nie tylko z zakresu e-commerce, ale również marketingu, analityki internetowej, biznesu oraz social media.  Odbędzie się 11-13 września w Tyczynie (Rzeszów).
    • Paris Retail Week 2024 — 17-19 września, Paris Expo Porte de Versailles, Francja. 10. edycja wiodącego wydarzenia w handlu wielokanałowym.  
    • Technologia dla marketingu 2024 — 18 — 19 września, ExCeL Londyn, Anglia, Wielka Brytania, wydarzenie w Wielkiej Brytanii, które obejmuje wszystko, co dotyczy handlu online i przez dwa dni gromadzi marketerów i decydentów z wiodącymi na świecie dostawcami i agencjami rozwiązań w zakresie marketingu cyfrowego.
    • VI Forum Retail Challenge Poland 2024 — 25-26 września, Warszawa. Najważniejsze spotkanie głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food. Forum daje odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program co roku tworzony jest na bazie 70+ rozmów z ekspertami.

    Czy ten artykuł był przydatny?

    Udostępnij: