Klienci docenili te e-sklepy pozytywnymi opiniami (Ranking)

Sklepy internetowe to najwięksi wygrani czasów pandemii i choć sytuacja nieco się ustabilizowała, powrotu do "starej rzeczywistości" nie będzie. E-sklepy nadal się rozwijają, a najdobitniej pokazuje to najnowszy Ranking Sklepów Internetowych Opineo. Wśród tych z największą liczbą pozytywnych opinii znalazły się nasi klienci, którym serdecznie gratulujemy!

Klienci docenili te e-sklepy pozytywnymi opiniami (Ranking)
Monika Świetlińska 14 października 2021

Nowa rzeczywistość — nowe trendy

Jak wskazuje zespół Opineo, autor rankingu, na rynku przetrwają tylko te e-biznesy, które potrafią i chcą dopasować się do zmieniających się warunków, a raport pokazuje, że to właśnie pozytywne trendy w e-commerce nabierają rozpędu i coraz bardziej są pożądanym elementem rynku. 

Co bardzo istotne, to właśnie Polska pod względem wysokiego odsetka mieszkańców kupujących online i częstotliwości e-zakupów jest w czołówce krajów na świecie. Jest jednym z najciekawszych i najszybciej rozwijających się krajów w branży e-commerce.

Trzeba dodać, że znaczenie miała tu nie tylko pandemia, ale błyskawiczny rozwój platform e-commerce, a także powszechność smartfonów, przez które obecnie kupujemy najczęściej. znaczenie maj też niewielkie, dotychczas lokalnie działające biznesy. Sprzedając również w sieci, poszerzyły grono klientów, nie zamykając się jedynie na najbliższy region.

Wielkimi wygranymi są te biznesy, które potrafią szybko reagować na zmiany i dobrze się wsłuchują w głosy swoich klientów. 

- Standardem staje się  wydłużenie terminu zwrotu z obowiązujących prawnie 14 dni do nawet trzech miesięcy. Użytkownicy sieci mogą już korzystać z płatności odroczonych oraz wygodnie komunikować się ze sklepami poprzez social media czy zainstalowane na stronach chatboty — uważa Opineo.

Na szczycie listy konsumenckich wymagań coraz częściej jest troska o środowisko – ekologiczne pakowanie produktów oraz transparentne informacje na temat łańcucha dostaw to absolutne minimum, jakie muszą spełniać biznesy, aby pokazać, że stoją po stronie klientów. 

Pisaliśmy o tym w artykułach Logistyka — filarem e-commerce? i 5 sposobów na to, jak pakować przesyłkę, by nie stracić klienta.

Najlepsze sklepy

Ranking Opineo opiera się na opiniach wystawionych przez klientów sklepów  internetowych po dokonanych zakupach. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.

W rankingu znalazły się jedynie te e-sklepy, które mogą pochwalić się przynajmniej setką recenzji. Konkurują ze sobą w 16 kategoriach. Najlepsze z nich tworzą pierwszą dziesiątkę najwyżej ocenianych sklepów 2021 roku bez względu na specjalizację. 

Miło nam poinformować, że w najważniejszej kategorii — kategorii ogólnej "Najlepsze sklepy" na wysokim czwartym miejscu znalazł się sklep.sfd.pl (oferta sklepu obejmuje odżywki białkowe, witaminy, suplementy diety oraz produkty związane ze zdrowym gotowaniem i dietą) — któremu serdecznie gratulujemy tego sukcesu, zwłaszcza, że jest on naszym klientem i współpracujemy razem na wielu płaszczyznach. 

Jeżeli szukasz wsparcia prawnego swojego e-biznesu

zapoznaj się z bogatymi pakietami usług jakie mogą sprostać Twoim oczekiwaniom

Dodajmy, że sklep.sfd.pl w tej kategorii uzyskał wyższą średnią ocen niż sam zwycięzca, a łącznych opinii ma więcej niż laureaci pierwszego i drugiego miejsca.

Najlepszy sklep sportowy

Kolejny sukces sklep.sfd.pl to podium w kategorii "Sport" z dużą przewagą nad konkurencją. Uzyskał łączną notę 22,91, czyli ponad dwukrotnie więcej niż było wymagane do zdobycia drugiej noty. Średnia ocen 4,91 i prawie 19 tys. nowych opinii w ciągu jednego roku robi ogromne wrażenie, tym bardziej, gdy porównamy to z wynikami z 2020 roku. Wówczas wszystkie sklepy sportowe z najlepszej dziesiątki zebrały łącznie niecałe 34,5 tys. opinii, a teraz ponad połowę tej liczby stanowią tylko opinie zadowolonych klientów sklep.sfd.pl. 

W kategorii "Sport" w pierwszej dziesiątce znalazł się również sklep yogabazar.pl — zajął ósme miejsce. W swojej ofercie ma akcesoria do jogi i medytacji. Sklep to nie tylko pomoce do ćwiczeń i maty do jogi, ale i produkty przydatne w medytacji, masażu czy fitnessie. Średnia ocen sklepu to 4,92.

Dla kogo tytuł najlepszej e-księgarni?

Polityka prywatności to ważny dokument

zobacz dlaczego i jak możemy pomóc

Na miejscu piątym w kategorii "Książka" znalazł się sklep matfel.pl, dla którego priorytetem jest zadowolenie klientów. Dlatego dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. W swojej ofercie ma nie tylko książki i podręczniki, ale i artykuły szkolne i papiernicze, gry, zabawki i upominki. Średnia ocen e-księgarni wyniosła 4,84.

Wyróżnione przez Opineo

Niektóre sklepy zdobywają sporo opinii z bardzo wysoką średnią ocen, ale nie da się ich jednoznacznie umieścić w żadnej kategorii rankingu. Dlatego Opineo w tym roku postanowiło stworzyć nową: Wyróżnione przez Opineo. 

- To miejsce dla sklepów, które oferują wyjątkowy, nietuzinkowy i być może mniej popularny asortyment, ale cieszą się wieloma owocnymi relacjami z klientami - zaznaczył zespół Opineo.

Na drugim miejscu znalazł się Etuo.pl - nasz kolejny klient, który zdobył w ostatnim roku aż 6417 nowych opinii. Do pierwszego miejsca zabrakło mu zaledwie 0,07 pkt w ogólnej punktacji i to głównie ze względu na minimalnie niższą średnią z ocen (4,83) niż zwycięzca. Etuo.pl ma największą ofertę etui na telefony w Polsce. Każdy znajdzie coś dla siebie: elastyczne obudowy, skórzane futerały zamykane na magnes oraz inne pokrowce. Dostępne są różne wzory i kolory. Oprócz tego serwis oferuje inne akcesoria, takie jak szkła hartowane czy folie ochronne. Etuo.pl gwarantuje wysyłkę w 24 godziny oraz darmową dostawę dla zamówień o wartości od 100 zł. 

Wszystkim naszym Klientom serdecznie gratulujemy!

Czy ten artykuł był przydatny?

Udostępnij: